 |
Η βαθιά γνώση του αντικειμένου |
 |
Η ταχύτητα αντίδρασης στα αιτήματα και τις ανάγκες των πελατών |
 |
Η αναγνώριση των κινδύνων κάθε δραστηριότητας |
 |
Ο σχεδιασμός των ενδεδειγμένων ασφαλιστικών προϊόντων που χρειάζεται η κάθε επιχείρηση |
 |
Η μετατόπιση ή η ασφάλιση των κινδύνων |
 |
Η διαμόρφωση της ‘’πολιτικής’’ ανάθεσης της ασφαλιστικής κάλυψης στην εγχώρια ή και τη διεθνή ασφαλιστική αγορά. |
 |
Ο χειρισμός των ζημιών |
 |
Το καθημερινό service |